.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کاهش 23 درصدی تصادفات در تنكابن

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تنکابن در گفتگو با خبرنگاران گزارشی از فعالیت های این نیرو در 5 ماهه نخست سال جاری را ارائه کرد.

به گزارش شمال‌نيوز از شهرستان تنكابن، سید محمود معافی مدنی در ابتدای سخنان خویش،با تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی و خبر اظهار داشت:خبر ماده اولیه ارتباطات اجتماعی بوده و خبرنگاران نیز حلقه واسطه بین مردم و مسئولین هستند.وی در ادامه به بیان گزارشی از فعالیت های این نیرو در سطح شهرستان پرداخت و گفت:در 5 ماهه نخست امسال 59 کیلو و 578 گرم از انواع مواد مخدر در تنکابن کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 5 درصدی را نشان می دهد.وی افزود:در این مدت همچنین 251 نفر به دلیل ارتکاب جرم دستگیر شدند که این تعداد در مقایسه با 5 ماهه نخست پارسال 38 درصد افزایش داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی تنکابن با اشاره به توقیف شدن 2099 دستگاه از انواع اتومبیل و 2122 دستگاه موتور سیکلت در این مدت اظهار داشت:رفتارهای نابهنجار،آلودگی صوتی،حرکات نمایشی در سطح معابر،تخلفات راهور و همچنین تغییر در ارکان خودرو مهمترین علل توقیف این تعداد خودرو بوده استوی ادامه داد:این نیرو در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با مفاسد اخلاقی 6701 حلقه نوار CD غیر مجاز و مبتذل را کشف و ضبط کرده است.این مقام انتظامی شهرستان با اشاره به کاهش 33 درصدی جرایم مهم در تنکابن،این موفقیت را مرهون تلاش های شورای تامین شهرستان،بسیج و ...دانست.

معافی مدنی با اشاره به آمار بالای تصادف در ایران،از کاهش 23 درصدی تصادفات درون جاده ای و بین شهری در تنکابن خبر داد.وی تصریح کرد:آمار ها حاکی از آن است که مجموع تصادفات در شهرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل 23 درصد کاهش یافته است؛همچنین تصادفات فوتی 25 درصد،تصادفات جرحی 24 درصد و تصادفات خسارتی نیز 23 درصد کاهش یافته است.

معافی مدنی با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای کاهش تلفات در دریای خزر گفت:خوشبختانه پس از سال ها دریا متولی خود را شناخت و با تلاش های معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران و سایر مسئولین،طرح های دریا امسال وضعیت بهتری دارد.وی گفت: در شهرستان تنکابن و با وجود سیل عظیم مسافر، 2 طرح سالم سازی دریا(در نشتارود و تنکابن) قطعا پاسخگوی نیاز شهرستان و مسافران نخواهد بود.
وی در خاتمه تعداد تماس های صورت گرفته با پلیس 110 را در 5 ماه گذشته، 6138 مورد برشمرد و افزود: از مجموع تماس ها با 110، تعداد 4070 تماس، عملیاتی و منجر به ارائه خدمات پلیسی گردید. 1738 تماس برای گرفتن راهنمایی از پلیس و 330 مورد نیز غیر قابل رسیدگی بوده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.043 seconds.